Від діджитал-стратегій до упаковки контенту: як пройшов Львівський медіафорум-2021

Цьогоріч я вп’яте відвідала Львівський медіафорум, який пройшов 26-28 серпня і став дійсно знаковою подією після локдауна і карантину. Після затяжного онлайну багатьом учасникам заходу було приємно зібратися, нарешті, офлайн, насолодитися живим спілкуванням, побачити колег і почути багато нової інформації.

Організація медіафоруму вже традиційно була ідеальною, ця тенденція стала щорічною. Перший день пройшов на Арені Львів, де відбулося безпосередньо відкриття, була вступна частина. Учасники почули декількох спікерів, зокрема, главу Суспільного мовлення Мирославу Барчук, білоруського журналіста Франака Вячорку, знаменитого італійського репортера Франческу Боррі. Особисто мене особливо вразила промова донецького журналіста Станіслава Асєєва, який провів два роки в підвалі, оскільки був захоплений терористами ДНР. Його гарячі слова про свободу особливо відгукувалися. Адже хто може більше знати ціну свободи, ніж чоловік, у якого це право насильно забрали і який переніс нелюдські тортури.

У другий день заходу учасники зібралися на приголомшливій креативній локації Festrepublic, де була можливість вибрати спікера за своїми особистими уподобаннями. Організатори розподілили тематику на чотири різних зали. За інтересами була можливість вибрати журналістські розслідування, тематику по Криму і Донбасу, сторітелінг, а також окрема секція була присвячена вкрай складним умовам роботи журналістів в Білорусі.

У фінальний день програма була максимально насиченою, від різноманіття тем і напрямків розбігалися очі. Доводилося буквально бігати між залами, щоб не пропустити щось цікаве. Такі насичені навчанням дні я особливо люблю. Дуже важливим по тематичній наповненості був потік про монетизацію. Він мені найбільш відгукнувся, оскільки всі ми йдемо в професію, перш за все, щоб заробити. Багато актуальних питань розкрили спікери потоку про медіа в епоху покоління Z. Також говорили про стратегії журналістики, тобто про інфоприводи, перспективи розвитку, інструменти. Також теоретичного аспекту торкнулися на студії про дезінформацію і критичне мислення. Поговорили про медіаграмотність, репутацію ЗМІ, свідомість читачів.

Традиційно кожен день супроводжувався мегапозитивним неформальним спілкуванням на вечірках, які затягувалися, як правило, допізна. Такі формати особливо цінні. Всі найцікавіші знайомства трапляються на кава-брейках, обідах або вечірніх івентах. На LMF для цього була маса можливостей, перспективи були всюди.

Організатори Львівського медіафоруму-2021 вкотре продемонстрували ідеальну злагоджену роботу талановитої команди. На цей захід щорічно хочеться їхати знову не тільки заради інформації, хоча це першочергове. Дуже цінною є приголомшлива невимушена атмосфера, цікаві люди, корисні знайомства і просто кайф від фантастичної інтелектуальної тусовки.

 

Яна Катасонова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *